İADE ŞARTLARI HAKKINDA BİLGİLENDİRME

 

Satın almış olduğunuz cayma hakkı kapsamındaki ürün(ler)e ilişkin olarak; teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde aşağıdaki şartlarda herhangi bir gerekçe göstermeksizin cayma hakkınızı kullanabilir; ürünlerinizi iade edebilirsiniz. Çekirdek /kapsül kahve vb yiyecek içecek ürünlerinin cayma hakkı kapsamına dahil olmadığını hatırlatmak isteriz.

İşbu iade talep formunu doldurmanız ve iade edeceğiniz ürün(ler)i aşağıda belirtilen anlaşmalı kargo firmamızın Shaya Kahve İade Kodu ile göndermeniz gereklidir. Kargo şirketine Shaya Kahve İade Kodunu verdiğiniz takdirde, kargo ücreti tarafımızdan karşılanacak ve ayrıca iade adresi bilgisi vermenize gerek kalmayacaktır. Shaya Kahve İade Kodunu ve Müşteri Sipariş Numaranızı, ürünlere ait kutunun üzerine kargo yetkilisi tarafından kolayca görünecek, okunacak ve silinmeyecek şekilde belirtmenizi rica ederiz.

Yurtiçi Kargo İade Kodu: 181910094 -Yurtiçi Kargo A.Ş. / SHAYA  KAHVE SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ

Yurtiçi Kargo İletişim Numarası: 444 99 99

Anlaşmalı kargo firmaları dışındaki firmalarla yaptığınız gönderilerde ödeme sizin tarafınızdan karşılanmış olmalıdır, aksi halde gönderi teslim alınmayacaktır.

Satın almış olduğunuz ürün(ler), Shaya Kahve tarafından işletilmekte olan mağazalara iade edilememektedir. İade formu/faturası ile beraber anlaşmalı kargo firması şubesine teslim edilmelidir.

  • Eğer ürünün faturası kurum adına düzenlenmiş ise, iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, kargo payı dahil edilmeden, ‘Ürün Birim Fiyatı + KDV” şeklinde kesilmiş bir iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir.; aksi halde ürün iade alınamamaktadır. İşbu iade formunun da mutlaka doldurulması ve iade faturasıyla birlikte gönderilmesi gerekmektedir. İade formu/faturası ile beraber Yurtiçi Kargo şubesine teslim edilmelidir.
  • İade edilmek istenen ürünün tahrip edilmemiş, orjinal paketi, kutusu, ambalajı hasar görmemiş, tüm aksesuarlarıyla birlikte eksiksiz, kullanılmamış veya tekrar satılabilirliği bozulmamış olması ve varsa size gönderildiği gibi kendi özel kutusunda geri gönderilmesi gerekmektedir. Aksi halde iade talebiniz kabul edilemeyecektir. Hasarlı ürünlerin (kırık, hasarlı, ambalajı bozulmuş v.b.) tespiti için kolinin kargo çalışanı nezaretinde açılması gerekmektedir. Eksik ya da hasarlı olduğu tespit edilen kargolar müşteri tarafından teslim alınmamalı ve kargo görevlisine tutanak tutturularak kargo teslim alınmadan iade edilmelidir.

    Aşağıdaki Ürünlere ilişkin olarak, kullanılmamış olsa dahi, kanunen cayma hakkı bulunmamaktadır:

    a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve Satıcının kontrolünde olmayan Ürün veya hizmetler,
    b) Alıcı’nın istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler (üzerinde değişiklik/ilaveler yapılarak kişiye/kişisel ihtiyaçlara özel hale getirilenler),
    c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler,
    d) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olduğundan iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler;
    e) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler,
    f) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce Alıcı’nın onayı ile ifasına başlanan hizmetler.

 

  • Ürünün iade edilmesi halinde, cayma hakkına ilişkin bildirimin tarafımıza ulaştığı andan itibaren 14 gün içerisinde ürün bedeli iade edilecektir. Ücret iadenizi banka referans numaranız ile bankanız üzerinden takip edebilirsiniz.
  • Promosyonlu veya kampanyalı ürünlerde parçalı iade kabul edilmemektedir. İade durumunda tüm ürünlerin toplu olarak iadesi gerekmektedir.
  • Kampanya sebebiyle kargo bedelini ödemediğiniz durumlarda, kampanya konusu siparişin iptali halinde Shaya Kahve, kargo bedelini toplam satış tutarından mahsup etme hakkına sahiptir.
  • İade talebi, ürünler ve ürünler ile gönderilen  faturanın arka kısmındaki Cayma Hakkı Formu eksiksiz bir şekilde doldurulmuş ve imzalanmış olarak  tarafımıza ulaştıktan sonra değerlendirilebilecek ve tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır.

 

Hasarlı Ürünlerin İade Süreci

  • İadeyle ilgili sorularınız için 0850 800 0 729 numaralı Shaya Kahve Müşteri Hizmetleri Hattını arayabilir veya [email protected] adresine e-posta göndermek suretiyle destek alabilirsiniz.
  • Hasarlı ürünlerin (kırık, hasarlı, ambalajı bozulmuş v.b.) tespiti için kolinin kargo çalışanı nezaretinde açılması gerekmektedir. Eksik ya da hasarlı olduğu tespit edilen kargolar müşteri tarafından teslim alınmamalı ve kargo görevlisine tutanak tutturularak kargo teslim alınmadan iade edilmelidir. 


Kargo teslimi esnasında ürünün eksik, kırık, ezik veya ambalajın deforme olduğu kargo çalışanı tarafından tutanak ile tespit edilmemiş siparişlerde ürünler hasarlı ürün kapsamı dışında tutulur.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR